Rengøring af højeste kvalitet

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Icleaning Danmark ApS
Tvedvej 86 E, 1 sal
6000 Kolding
Telefon: +45 53 33 75 72
CVR: 41969016
E-mail: office@icleaning.dk
Web: icleaning.dk

Icleaning Danmark – Online booking

Vi hos Icleaning Danmark ApS ønsker at tilbyde alle privatkunder muligheden for nemt, at kunne vælge datoer og tidspunkter for deres rengøring, og bestille direkte igennem vores hjemmeside. Med vores online booking binder du dig ikke til mere end hvad du har bestilt, og på den måde har vores kunder den fulde kontrol over deres kundeforhold med Icleaning Danmark.

Priser

Hos Icleaning Danmark ApS tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

Alle vores priser er “Inkl. moms.” også dem der står under Erhvervs pakker og services. Momsen bliver udregnet og vist ved afsluttende fase af bookingprocessen.

Betaling

Betaling af services udenom vores booking system:

For faste kunder med løbende aftaler gælder det, at vi udsender fakturaer til betaling d. 1. i hver måned. Fakturaen dækker over tjenesteydelser for en måned. Betaling skal ske via bankoverførsel eller mobilepay. Fakturaen sendes digitalt via e-mail.

Enkeltgangskunder skal betale inden arbejdet påbegyndes. Dette skal ske enten umiddelbart inden arbejdet påbegyndes vha. Straks overførsel, kontanter eller via MobilePay. Alternativt betales der for ydelsen på forhånd via bankoverførsel.

Betaling af services igennem vores booking system:

Ved betaling igennem vores booking-system giver kunden tilladelse til at Icleaning Danmark ApS trækker og gennemfører betalingen af den valgte service på deres kreditkort. Alle transaktioner igennem vores hjemmeside og booking-system bliver håndteret af Pensopay A/S

For mere indsigt kan du også læse Pensopay’s handelsbetingelser:

Handelsbetingelser for Pensopay A/S – (https://pensopay.com/handelsbetingelser/)

100% Tilfredshedsgaranti:

Vi kommer dagen efter og retter op på evt. fejl og mangler i rengøringen. Men vi har et krav om, der fremvises billeder, samt forklaringer af fejl og mangler der skal udbedres, fra kundens side.

Ved meget små mangler som ikke kræver meget at rette op på, gælder vores garanti ikke længere og i stedet går vi ind og kigger på en løsning hvor kunde for refunderet 5-15 % af det samlede beløb, alt efter omfanget af manglerne.

Fortrydelsesret

Fortrydelsesretten gælder ikke ved udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er påbegyndt.

Aflysning af rengøringsaftale

Ved aflysning af en serviceaftale inden for 24 timer faktureres det fulde beløb. Ved aflysning tidligere end 24 timer før, faktureres der ikke for den pågældende aftale og ved evt. online forudbetaling igennem vores booking system krediterer vi det fulde beløb. For at Aflysning skal betragtes gyldig skal det ske skriftligt til rengoering@icleaning.dk eller igennem vores kundeportal (booking system) hvor kunder selv kan gå ind og administrere deres aftaler.

Opsigelse af fast aftale

Privatkunder kan opsige uden varsel (dog med hensyntagen til punktet “Aflysning af rengøringsaftale”). Erhvervskunder kan opsige iht. kontrakten.

Klagemuligheder

Hvis du ønsker at klage over en udført tjenesteydelse, skal dette ske skriftligt enten via e-mail til office@icleaning.dk eller via vores Kontakt side.

Privatlivspolitik

Vi anbefaler alle vores brugere og kunder at gennemgå vores Privatlivspolitik. Der kan du læse alt om, hvordan vi håndterer dine data, når du besøger vores websted, eller når du bestiller vores online produkter.

Handelsbetingelser opdateret

14 April 2020 – Privatlivspolitik implementeret

28 september 2020 – Opdateret

Shopping Cart
Scroll til toppen